Technické info...
INFO:
Základní info:
Motor: Fiat 127 903 ccm, 45 Hp
Zpřevodování: 4-stupňová Fiat 127 + 3-stupňová Žuk
Náprava zadní: vlastní výroby, diferenciál Ford Scorpio, nohavice a poloosy Škoda 120
Náprava přední: Suzuki Samurai, zkrácená
Kola: přední 6,5/80 R 12, zadní 6,5/80 R 15
Brzdy: jen zadní ( bubnové), přední náprava bržděna pouze v režimu 4x4
Hydraulika: zatím ve vývoji
Řízení: čistě hydraulické s vlastním hydraulickým okruhem
Rychlost: minimální 0,69 km/h při 900 ot./min, maximální cca 80 km/h
Rozměry: 2000x1130 mm
Rozvor: 1400 mm
Rozchod: 1000 mm ( na středy kol )
Hmotnost: cca 330 kg
Ostatní informace:
Sedačka z vozu Opel Omega, benzínová nádrž z plastového kanystru. Klasický traktorový závěs, případně tažné zařízení ISO 50. Volant Peugot 405. Na motoru vytvořena příruba pro hydraulické čerpadlo řízení z vozu Opel Omega. Orbitrol z kombajnu E 512. Nádrž hydraulického oleje použita z vozu Range Rover s vestavěným olejovým filtrem.
Technické " vychytávky ":
Pro zmenšení celkové délky je chladič umístěn až za motorem ( v zimě funguje jako výkonné topení, o letním období raději nemluvím) doplněný elektrickým větrákem, který se spíná buď automaticky nebo manuálně. Palubní deska s otáčkoměrem, tlakoměrem oleje, voltmetrem. Xenonové světlomety osazené v čiré optice. Leštěně díly motoru ( víko ventilů, nádoba hydraulického oleje ...). Otevřený vzduchový filtr. Jiný karburátor neznámého původu a příruba karburátoru vlastní výroby, motor umí točit téměř 9000 ot./min.